Izjemno veseli in ponosni smo, da kljub temu, da naše digitalne storitve aktivirajo ljudi iz cele Slovenije, naše delo opazi tudi lokalna skupnost. V zadnjem intervjuju smo se tako pogovarjali s prijetno novinarko Nino Mlinar, ki nas je dodobra izprašala o vseh naših dosedanjih izzivih in planih za prihodnost.
V prijetnem pogovoru pa smo razkrili že tudi nekaj informacij za Deželo športa in zdravja 2!
Vabljeni k branju!
IZSEK IZ INTERVJUJA:
Dežela športa in zdravja
Trije prijatelji, Žan Korošec (velik ljubitelj računalništva in ustvarjalec mobilnih iger), Žiga Korošec (raziskovalec novih digitalnih tehnologij) in Manuel Wedra (ljubitelj različnih športnih aktivnosti) so na splet postavili platformo, s katero so želeli aktivirati Slovenke in Slovence, povečati ozaveščenost o zdravem načinu prehranjevanja ter ponuditi online treninge različnih vrst športa in izobraževanja na področju prehrane. Festival je trajal tri tedne, obiskalo pa ga je 1200 obiskovalcev.
Kako ste prišli na idejo o virtualnem športnem festivalu?
Vse se je začelo s pomislekom in skrbjo, da se je aktivnost večine prebivalcev Slovenije, v primerjavi s prejšnjimi leti, zaradi posledic zapiranja države v pandemiji Covida-19 zmanjšala. Opazili smo, da internet ponuja veliko, predvsem količinsko gledano, kakovostnih informacij pa je premalo. Dodatno nas je spodbudilo tudi to, da nikjer nismo zasledili platforme, ki bi ponujala celosten pristop k aktivaciji prebivalcev, zato smo ustvarili svojo, Deželo športa in zdravja.
Na kakšen način ste se lotili projekta?
Vse smo zasnovali in interno financirali sami, na poti do končnega produkta pa smo se posvetovali z nekaj trenerji. Idejo smo začeli kovati septembra. Takrat smo začeli vizualizacijo in brainstorming s pomočjo bele table (white board). Ko smo imeli pripravljen osnutek ideje in vizualizacijo platforme, smo to predstavili 3D oblikovalcu in tako je nastal prvi 3D model renderja. Drugi korak je bila predstavitev ideje osebni trenerki Patricii Pangeršič, ki je bila nad idejo navdušena in je takoj privolila v sodelovanje in ambasadorstvo. Med samim razvojem platforme je veliko mladih, zelo talentiranih ustvarjalcev vložilo ogromno truda in energije, da je končni rezultat tak, kot ga vidimo danes.
Koliko časa vam je vzela priprava festivala?
V pripravo je bilo vloženih 7 mesecev zelo intenzivnega dela več članov ekipe, ki so delali na različnih področjih. Projekt so pripravljali 3D oblikovalci, programerji, finančniki, strategi, UX in UI designerji.
Kaj pa sploh je Festival športa? Komu je namenjen?
Gre za virtualno platformo, ki omogoča ogled videoposnetkov, interaktivno raziskovanje, pridobivanje koristnih informacij, iskanje skritih zakladov, nakup različnih izdelkov, seveda vse s področja športa in zdravja.
Festival športa je namenjen ženskam in moškim, starim od 15 do 60 let, od začetnikov do rednih rekreativcev. S projektom pa nismo ciljali na nadpovprečne rekreativce in vrhunske športnike.